Известие

Collapse
No announcement yet.

Четвърта скорост не влиза.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
    със сигурност ремонта е по евтин отколкото втората употреба!(няма да казвам цена) а за това колко ще изкара зависи кои и как ще бърника в нея!
    и повярваи ми понякога и втората употреба си иска ревизия,но наи неприятното е когато се наложи да свалиш отново!!!за да я направиш!!
    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
    Точно, особено ако се наложи второто, защото при кутия на старо (освен ако не знаеш и кътните зъби на колата от която я взимаш), може да се влезе във доста стабилен финансов филм, ако не се ревизира предварително. Повечето продавачи на части втора ръка дават ще я подменят веднага ако се окаже проблем (най-често със синхронизатор), обаче вече сложена ще трябва да се плати отново на майстора за демонтаж и монтаж, което си е цифра, а и сменената кутия също не се знае дали и тя не е проблемна. Лошото е, че въпросното ревизиране (тук в София) излиза към стотина лева. Така че при повечето случаи ремонта е по-евтин от "нова" кутия.
    Ми моите скорости са от кола нов внос.Всеедно си си купил колата от борса.Засега нямам проблеми,но ми се струва,че ремонта ще излезе по-скъпо от друга скоростна кутия.
    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

    Comment


    • #32
      Да де колега, ама то е като хазарта - може да спечелиш, но може и да загубиш. Никой не ти гарантира, че непременно трябва да си печеливш
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #33
        Това са предавателните числа в СК и ГлП.
        Attached Files
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

        Comment


        • #34
          ksf, благодаря ти.
          1,8=2,0 ок.
          сега ако някой каже и как да различа коя кутия от какъв мотор е......
          нещо някъде не пише ли в/у кутията?
          Last edited by ALFonsOlder; d.m.y г., 20:34. Основание: стилово
          sigpic156 SW 2001 бивша.

          Comment


          • #35
            Наскоро имах същия проблем с 4-та скорост. Оказа се, че един маншон, който е върху краищата на жилата и др. чарколяци около им, се е скъсал и подпъхнал между елементите на мехнизма. Последва мощна благословия и маншона беше пратен във вечните ловни полета.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
              ksf, благодаря ти.
              1,8=2,0 ок.
              сега ако някой каже и как да различа коя кутия от какъв мотор е......
              Трудна работа. Разчиташ на продавача да ти каже от къде е сваляна. Имай предвид, че ако сложиш кутия 1.8ТС ще усетиш подобрение на динамиката, заради малко различното предавателно на диференциала - ще ти ограничи максималната скорост и на 5-та за 120 ще ти иска към 3400-3500 оборот, обаче иначе набира като звяр до 100. Аз съм така и повече ме кефи този вариант, но при извънградско с оригиналната беше малко по-комфортно, но няма пълно щастие още повече че при алфата 5-та е много странна и горе долу е като четвъртата при останалите автомобили.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                ........набира като звяр до 100. .........
                Аз съм така и повече ме кефи този вариант, но при извънградско с оригиналната беше малко по-комфортно, но...........
                Добре де, ми аз и без това над 150-160 не карам. дори по магистрали.
                значи ли, че скоростите от 1,6 са точно за мен.
                -само градско и извън града около 130??
                п.п.
                а какво става с разхода в тоя вариант?

                ---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                ...... Имай предвид, че ако сложиш кутия 1.8ТС ще усетиш подобрение на динамиката, заради малко различното предавателно на диференциала ........
                AlfaMan,
                вероятно говориш за кутия 1,6 на мотор 2.0
                защото м/у кутия 1,8 и 2,0 няма разлика в пред.число.
                Last edited by ALFonsOlder; d.m.y г., 18:15. Основание: п.п.
                sigpic156 SW 2001 бивша.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение


                  AlfaMan,
                  вероятно говориш за кутия 1,6 на мотор 2.0
                  защото м/у кутия 1,8 и 2,0 няма разлика в пред.число.
                  Не! Става дума за 1.8 ск. кутия на 2.0 мотор На 1.6 ск. кутията има разлика в предавателното число на първа.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                    Добре де, ми аз и без това над 150-160 не карам. дори по магистрали.
                    значи ли, че скоростите от 1,6 са точно за мен.
                    -само градско и извън града около 130??
                    п.п.
                    а какво става с разхода в тоя вариант?

                    ---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:00 ----------


                    AlfaMan,
                    вероятно говориш за кутия 1,6 на мотор 2.0
                    защото м/у кутия 1,8 и 2,0 няма разлика в пред.число.
                    скача с около 2 литра извън градско!!
                    0892 488 330-Теодор
                    Alfa Romeo 145 3.0 24V
                    Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                      скача с около 2 литра извън градско!!
                      А как тогава при мен с новата кутия вече съм с 10км/ч на предавка повече отколкото със старата след като са еднакви?
                      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                        А как тогава при мен с новата кутия вече съм с 10км/ч на предавка повече отколкото със старата след като са еднакви?
                        предавателното число на ДИФА е различно!!!!!!!!!!
                        на скоростите от 1 до 5 може да е еднакво но на дифа не е!!!
                        п.с по темата на колегата проблема ти е в муфата на 3 и 4 скорост!!!!
                        0892 488 330-Теодор
                        Alfa Romeo 145 3.0 24V
                        Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                          скача с около 2 литра извън градско!!
                          това как го изчислиза такава малка разлика от сорта на 5-6км на 100.
                          Айде сега да расъждавамеза да постигне една скорост автомобила му е нужно да преодолее дадено въздушно съпротивление (и съответно загубите при триенето на колелата и т.н.) за да постигнеш 100км скорост си натиснал педала до определено положение. Общото предавателнон число на кутията на 1,8 примерно е 3,5 и за да постигнеш тези километри си натиснал педала на 30% като сложиш кутия от 2,0 обшото предавателно число е примерно 3 и за постигнеш 100 км трябва да натиснеш педала малко повече зашото за да преодолее по голяма въздушно съпротивление при по малко предавателно число на двигателя му е нужна повече мощост т.е. натиснал си педала на 35%. И сега се пита дали един двигател е по икономичен при 30% натиснат педал на газта и 2800 оборота или при 35% на 2700 оборота. Ще ти акжа много е относително зависи при кои обороти двигателя е с по добър специфичен разход на гориво множе да се окаже и обратното че при дадени обороти с по късата кутия да е по икономична. Разбирасе това е жалидно при малки разлики в предавателните числа ако сложиш кутия от 1,4 може и да вдигне разход с 2 литра Разлика би имало само във високите обороти говорим за 5-6-7к
                          Определено мога да потвърдя че динамиката на 2,0 с кутия от 1,8 се подобрява а за максималната скорост 1,8 си пълни киломертажа на 7000 оборота, но производителите обикновенно дават максималната скорост при маскимална мощност на двигателя значи че ако максимална скорост се постига на 6500 оборота като сложиш по късата кутия максималната ще паден с някой километър.
                          Разлике в кутиите на 156 1,8 и 2,0 има всеки който е карал двете коли може да усети разликата определено до 4 -та скоростите на 2,0 са по дълги
                          Last edited by Novachev; d.m.y г., 08:04. Основание: Допълнение
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #43
                            Мда общо взето, аз сложих дългата пета от жтд, не мога да кажа точно с колко, но разхода ми извън града падна, верно че динамиката на пета си отиде, но 135 кмч на 3500 мисля че звучи добре......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Мда общо взето, аз сложих дългата пета от жтд, не мога да кажа точно с колко, но разхода ми извън града падна, верно че динамиката на пета си отиде, но 135 кмч на 3500 мисля че звучи добре......
                              Аз съм с2750-2800 при 100
                              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                              Comment


                              • #45
                                Аз го имам същия проблем, но съм с 1.8. Но като размърдам жилото и се оправя. Тия дни ще ходя на сервиз да видят какво точно е. Но предполагам, че не е от кутията, а от тези жила. Вече два пъти ми става така и с малко размърдване на жилото и се оправя. В дрижение няма никакви проблеми със скоростите. Предполагам, че с годините нещо се е износило или някъв предпазител ако има може да се е счупил и да закача.

                                Comment

                                Working...
                                X